Hello!

Soligt väder och jag är ledig! :)

Ska åka till loppis snart och jag hoppas på ett fynd för det är alltid lika spännande när man finner något som man kan tex måla eller slipa eller bara låta det vara som det är.Bilder ska man ju fixa också,väldigt dåligt med det nu och det är nog inte lika kul att läsa när folk ej har bilder. Jag vet!

Till helgen ska jag synda,tänker faktiskt äta smörgåstårta för Martin fyller år imorgon.Jag ÄLSKAR smörgåstårta och ibland ska man få unna sig.Ska träna rejält nu inför helgen så man inte behöver ha dåligt samvete.



Kan ju även skryta med att jag nu kan ha en tröja som suttit som korvskinn förut,kan även ha ett linne under.En härlig känsla man får då! :) Men det är mer fett som självklart ska bort.Hade ett jäkla sötsug igår kväll och ville åka ner till affären för att köpa något men som tur var så har jag en stöttande pojkvän som sa åt mig att inte göra det och det tackar jag för.Men jag kan bli lite sur på honom med även om det inte är riktat mot honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback