Tisdag.

Ligger i sängen just nu och surfar,har nyss duschat och försökt att ringa till viktiga människor men dom ids inte att svara.Hatar när man måste ringa till folk och dom inte svarar,då har jag det i huvudet hela tiden och kan inte släppa det.Vill ha det gjort!

Johannes är på dagis,han var inte så sugen på att vara där idag.Inte när jag skulle lämna honom iaf,det blev lite konstigt eftersom vi klev upp så sent och han brukar alltid hinna med att titta på barnprogram och leka med sina leksaker innan vi ska iväg men den här gången så hann vi inte.Man har ju sina rutiner som man följer. :)

Gick sedan på en morgonprommis i skogen i ca 30 minuter,skönt när man får svettas lite så man känner att man rört på sig.Frukost denna morgon blev fil med kiwi och banan,det satt fint i kistan.Vad händer mer då? Jo jag ska jobba ikväll så det gäller att man gör iordning lite grejer här hemma först som att tvätta och laga mat till familjen.

Have a nice day!

(Kan inte lägga in bilder här med denna dator för då försvinner internet så jag måste stänga ner hela sidan och allt jag skrivit försvinner!)


Kommentarer
Postat av: isa

du kan ju alltid ringa mej :)

jag svarar alltid (då jag är hemma :p

2011-05-03 @ 10:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback