Tänk om man finge sova.

Så trött just nu,vaknar tidigt och får aldrig sova ut.Skulle vara riktigt härligt med en semester så man slipper alla vardagsbestyr som finns och bara ligga och slappa på en stor strand med en svalkande drink i handen.Gå och sova en stund i sitt hotellrum för att sedan göra sig iordning för en trevlig kväll med middag och skoj.

Kanske dax att börja spara ihop pengar så det kan bli verklighet,fast det är ju snart semester och jag ska även vara föräldraledig i 2 veckor efter den med så det blir lite långledigt i sommar. :)

Ska jag dammsuga eller gå och sova?! Vad tror ni att jag gör...

Snabb dammsugning och sedan soooova,Johannes är på dagis och ska hämtas halv tolv så man kanske hinner med en vilostund nu snart.Eller så väntar jag med den tills han ska sova.Herregud vilka bekymmer man kan ha! 

Känner mig faktiskt duktig med viktnedgången,gick en morgonprommis i skogen med Lippe förut och hade musik i öronen.Köpte en ny telefon med radio och mp3 förra veckan och kan säga det att sånt har man inte varit bortskämd med,har faktiskt gått runt med gamla telefoner bra länge nu och anledningen att jag köpte en ny telefon var att min lille son bestämde sig för att ta telefonen jag hade då och slänga den rakt ner i toaletten och jag blev faktiskt lättad över att han gjorde det för då har man en anledning att köpa en ny. :D

Så nu är det ännu roligare att vara ute på promenad.

Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback