Söndag 15 maj

Usch,jag måste gå och lägga mig men det är ju en sån bra film på tv nu på fyran.Älskar filmer när man får bli lite tårögd av all romantik.

Ps.I love you heter filmen.

Har varit ledig denna helg och vi har varit inne i stan och shoppat mat och stövlar till Johannes så han kan plaska i alla vattenpölar på dagis.Synd att det har varit dåligt väder men snart är det sommar och då får man njuta av värmen,har semester från vecka 25 så det är bara att räkna ner dagarna. :)

En liten uppdatering av en del som händer i mitt liv.





Kommentarer
Postat av: therese

jag har semester 28 och 29 så då har vi ju massa tid att ses om du fortfarande är ledig då =)

2011-05-17 @ 19:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback