Nu så!

Har tänkt att skrivit flera gånger men när jag väl tagit mig tiden så har datorn krånglat och hakat upp sig och då tappar man ju såklart tålamodet för vem tycker om när datorn retas med en?! :P

Hur mår ni?

Jag mår väl bra,idag är första dagen på mitt nya liv.Nu är det slut med dessa kolhydrater och godis.Här ska kilon rasa för jag känner det att jag har varit så trött och inte orkat göra någonting.All min energi har försvunnit och jag har länge gått och funderat på vad det kan bero på,kan ju bero på att man knappt rör sig på dagarna och att man slänger i sig en massa skit.Har haft ett starkt sockerbehov och småätandet är nästan hemskare.Skulle vara väldigt spännande att ställa sig på vågen men jag försöker att undvika den så gott det går så jag inte trycker ner mig själv alldeles för djupt.Man märker att man gått ner i vikt ändå!

Så imorse drack jag en kopp te med ingefära och citron,gick ut på en rask promenad och när jag kom hem gjorde jag en fruktdrink som bestod av banan,äpple,kiwi,hallon,mango.Blev väldigt gott fast jag tror jag äter kiwin som den är nästa gång för det blev en skarp smak i munnen som jag inte tyckte om. :)

Till lunch blev det en köttfärsbiff med en sallad som innehöll paprika,gurka,rödlök och lite isbergssallad.Gott.

Mellanmålet blev en banan.

Det kanske inte är så intressant att veta vad jag äter men jag vill skriva ner och anteckna hur det går för vissa dagar kommer det vara ett helvete,speciellt när man har haft ett sockerbehov ett tag nu.Sedan när man gått ner och mår super kan jag se tillbaka och tänka att det var värt all möda. :)

Okej,middagen blir kyckling och en härlig sallad med avocado.Resten av familjen får ju självklart äta ris till maten för jag vet att jag kommer klara av att se dom äta alla dessa kolhydrater och man verkligen tänker efter så är det inte så gott med ris och potatis.Kanske ibland då! :P

Nu är det dax att hänga tvätt.Träning det med.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback