Maj 11, 2011

Blev inget köp av blomster igår,vi åkte in till Plantagen och där fanns det från 129-149 kronor styck för en ölandstok.Jag hade sett på deras hemsida att dom kostade 59 kronor så vi frågade såklart om det stämde men personalen visste ingenting och skulle genast gå och titta på hemsidan.Vi väntade och väntade men det var ingen som kom tillbaka så vi åkte vidare till Blomsterlandet i hopp om att få ett bättre bemötande och lite finare priser och blommor.Där var priset på 99 kronor styck men det var några taniga plantor kvar så det fick vara och plus att jorden som vi skulle ha var helt slut så turen var inte på vår sida.

Det värsta med mig är att jag blir så snål när jag vet att på ett ställe så är det billigare så jag blev osäker och kände bara för att åka hem.

Åkte på Norells Trädgård idag och köpte härliga blommor så nu är jag nöjdast.Åker aldrig mer in till stan för att köpa blomster,dom är bäst har jag märkt! :)

Nu ska jag gå och hämta en trottsig lite kille som nyss har vaknat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback