Hur ska jag göra?!

Vilken stressig förmiddag det har varit idag,fick till och med ringa till jobbet och tala om att jag blev lite senare så jag slapp känna press att vara där prick halv åtta för det hade jag aldrig hunnit.Så jag fick gå till dagis och sedan gå ner till mor och far för att hämta bil och sedan åka hem för att hämta Lippe som man tyvärr inte vill ta med till dagiset då han skäller och fjantar sig för att jag går in där och sedan lämna honom hos föräldrarna och ge honom mat och sedan åka till jobbet.Kom bara typ 10-15 minuter senare.Hatar när det inte går som det ska men så kan det gå när man har en mor som försover sig! Haha! :P

Så nu är jag hemma på lunch och har gått på prommis med vovvarna,någon smörgås gled ner i magen med även om man egentligen inte ska äta så mycket sånt men det fanns ju inget annat tyvärr och jag ville ha något snabbt och inget tungt i magen till lunch.

Herregud vad jag funderar på att lägga ner denna blogg för jag har inget vettigt att skriva och det känns inte kul när man hellre verkar gå in här för att läsa om ens liv än att höra av sig.Men så är det nog med folk som har blogg att man läser hellre om deras liv än att kanske höra av sig på telefon eller ta en fika som man gjorde förr.

VAD TYCKER NI? SKA JAG FORTSÄTTA ELLER?!

Jag vet inte.....


Kommentarer
Postat av: isa

klart du ska fortsätta blogga :)

du kan ju alltid skriva om inredning, bakning! du som gillar att baka å laga mat, dela me dej av recept som du gillar :D



kram kram

2011-05-16 @ 15:59:15
Postat av: Heléne

FORTSÄTT!!!! :) Det är roligt att läsa.

Håller med Isa. Skriv om Lantlig/Shabby chic stil. U like it. :)

2011-05-18 @ 15:04:45
Postat av: Anonym

Du gör ju precis som du själv vill om du vill lägga ner eler ej! Ja,jag tar på mig allt för jag vaknade fruktansvärt sent och hela dagen blev ju lite så där knepig!!!! =)

2011-05-18 @ 17:52:50
Postat av: Anonym

Häpp,glömde ett l,ber sååå mycket om ursäkt!!!!! =)

2011-05-18 @ 17:54:01
Postat av: Matilda

Fortsätt! Det är kul att kika in här lite nu och då =)

2011-05-19 @ 21:27:45
Postat av: annelie

håller med de andra. Fortsätt blogga, det är roligt att läsa :)

2011-06-25 @ 02:16:28
URL: http://annelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback