F*n!

Vad kul det skulle vara om man bytte roller med vissa människor med lite högre makt så dom får veta hur det känns när man känner sig liten och i underläge och det inte finns något man kan göra och bara låta det vara så även fast man vet att man inte gjort något fel.Att bara överlåta ansvaret på mig och i princip säga att allt är mitt fel får mig att må illa!!! :(

Skulle jag ha förmågan att vara osynlig skulle jag bege mig dit och lägga laxermedel i kaffet och vänta en stund och sedan låsa alla toalettdörrar så personen inte kunde komma in så det blev en eller flera olyckor i brallan!

Hahahahahahahahha! Sjuk humor! :)

Suck.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Vad har hänt då?

2011-05-04 @ 16:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback