Firework

Tror det har varit något fel på blogg.se men det verkar ordnat sig. :)

Jag är ledig och njuter till fullo,härligt väder är det ute och vi försöker vara ute så mycket vi bara kan.Ska nog lägga mig ute och sola en stund när Johannes sover middag,härligt!

Johannes är ledig från dagis i två dagar nu och vi ska åka in till stan senare för att köpa lite ölandstok som vi ska plantera i en tom rabatt så det ska bli skönt att beblomstra gården. :)

Har ont i min muskel i högra benet,bara jag tar mig en joggingtur så kommer smärtan.Gick en rask promenad i skogen igår och lyssnade på Katy Perry - Firework och då jävlar ville jag bara springa av mig så jag sprang det fortaste jag bara kunde för lite uppförsbackar och fasiken vad skönt det var att få ur sig en massa energi.Men man får ju lida för det idag men det är det nog värt.

Dax att leka med lilleman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback