Dreams

Vad trevligt att man fick lite respons om man ska fortsätta blogga eller inte.Har funderat och det lutar nog åt att jag fortsätter men då blir det mer om inredning och min passion matlagning och bakning. :)

Så tråkigt att skriva vad man gjort varje timme lixom,tror inte det är så skoj att läsa om.Synd att den här datorn jag har i knät inte går att lägga in bilder på för då försvinner internet och allt man skrivit bara försvinner.Snacka om att man blir förbannad då och det finns nog många som håller med mig.

Måste skaffa en ny dator så fort som möjligt.

Nu har jag varit ledig i två dagar så nu ska jag jobba i några dagar,har bakat drömmar ikväll som jag ska ta med till jobbet.Man måste vara lite snäll ibland tycker jag. :)

Vad kul det skulle vara om man kunde öppna ett bageri,en liten dröm som man har...

Måste gå och söka efter gubben som försvunnit,menar Martin! Haha!

 


Kommentarer
Postat av: isa

om du öppnar ett sånt bageri kommer jag gärna å fikar :)

2011-05-21 @ 11:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback