Doors.

Låg och pratade i sängen imorse och bara hade det mysigt när det ringde på min telefon och det var från jobbet,dom undrade om jag kunde komma och jobba på morgonen istället för kvällen och det gick jag självklart med på så man slapp gå och titta på klockan hela tiden för man ska iväg.Så det blev ett jobbpass till klockan tolv denna dag och imorgon och sedan är jag ledig i två dagar och det ska bli riktigt skönt.

Eftersom jag var och jobbade så kunde jag inte följa med familjen in till stan för att kika på roliga grejer men när jag väl kom hem så möttes jag av något vackert!

Dessa dörrar bara väntar på att bli uppsatta på ett vackert sekelskifteshus någonstans på landet!

 

Nu blir det dax för att laga middag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilka vackra dörrar!Ta ner dom till oss så sätter vi upp dom här =)

2011-01-29 @ 19:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback