Tiden står still.

Varje gång jag ska jobba kvällen så tycker jag att jag bara kollar på klockan,jag finner inte den där ron som kanske borde vara där.Känner ingen lust till att hitta på nått som att tex följa med in till stan för då blir det bara stressigt med mat innan man ska iväg åså.Tycker hellre om att jobba dagar men alla ska man jobba kvällar och det är bara att finna sig i det.Tror nog inte att det bara är jag som känner samma. :)

Johannes har sovit i en timme nu,tyckte jag hörde något från sovrummet men han somnade nog om.Han ska få vara och leka hos mormor sen medans jag jobbar.Martin ska på möte och blir borta hela kvällen.Sedan är man ledig och då ska vi hitta på roliga saker.

Nu är det dax att fixa till sig så man ser någorlunda pigg ut! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback