Tiden rusar förbi.

Jag håller på för fullt med den nya bloggen men jag blir aldrig riktigt nöjd så den blir klar när den blir klar helt enkelt,tror jag ska vara fräck och fråga syrran och hennes kille om jag får hjälp med att knäppa lite ljuvliga foton med deras systemkamera så det blir ännu bättre. :)

Idag har jag,Johannes och Lippe varit ute och tittat på väghyveln som åkt sakta förbi på gatorna,Johannes satt som förstelnad och bara gapade och pekade.Jag kunde inte sluta att skratta när jag såg hans min och när han såg på mig började han också skratta. :D
Tänk vad tiden går fort,snart fyller han 2 år och då blir det ju självklart kalas.Men det är inte bara det,han uppfattar saker och kommer ihåg på ett annat sätt nu.Han härmar en och lär sig saker hela tiden,det går inte att släppa honom ur sikte för rätt som det är så blir det tyst och då håller han på med något rackartyg.Han är helt frälst som ni nog förstår i traktorer och tåg i alla dess former.Som tur är så har vi en granne som har en stor traktor och när den startar springer Johannes direkt till soffan och kollar ut genom fönstret och kan stå där hur länge som helst och bara drömma sig bort.Tur att han har en far som har samma intresse,iaf för tåg och båtar. ;)



Om ett litet tag blir vi hämtade för då ska vi in till stan och besöka Butik Annelie,vi ses där va?! :)




Kommentarer
Postat av: Heléne

Klart att du får låna den. Vi fixar det imorgon! :)



Kan inte förstå att det har redan gått två år snart. Lillen har blivit stor. Han är så go så! <3

2011-01-11 @ 14:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback