Snart hörrni!

Hela familjen här hemma har inte varit sig själva på ett tag,samma dag som jag skrev sist så insjuknade jag i magsjuka när vi var på väg in till stan för att handla soffan.Jag kräktes som en dåre och fy vad det var jobbigt,sedan blev Martin sjuk redan dagen efter och natten efter det var det Johannes tur men hans sjuka var väldigt lindrig men det var då tur för han har ju även fått svinkoppor som han fått antibiotika mot och äter än så det har varit en tuff månad för oss och nu hoppas jag att man får vara frisk ett bra tag framöver.

Det blev ju inget soffköp för oss då men idag fick vi soffan hemlevererad av snälla Gunnel och Anders så nu är det mysigt i vårat vardagsrum. Det fattas lite lister,gardiner och något på väggarna men det kommer när man väl hittat det man vill ha för man kan ju inte sätta upp vad som helst nu när det är nya tapeter. :)

Så nu blir det inflyttningsfest,haha! Skoja bara! :P

Håller på och filurar med ny blogg så snart får ni se den.Tålamod!

Trevlig fortsättning på det nya året mina läsare.


Kommentarer
Postat av: Hellen

JO, HA EN LITEN FEST! :)

2011-01-03 @ 10:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback