Skoteråkning.

Herregud jag glömde ju att skriva att jag åkte skoter igår också,jag och Martin åkte bort mot Myre och jag fick även köra och det är ju hur kul som helst.Fast jag fick ingen lust att köpa en egen faktiskt men det är tur att man har svärföräldrar som man åka till om man känner sig för en tur. ;)

Jobbade som sagt idag och det blev bara till tolv så när vi kom hem så åt vi en matbit och sedan åkte vi till ett ställe där jag hade upptäckt två byggnader när jag körde på jobbet.Det var man ju bara tvungen att se vad det var för något men vi fick inget riktigt svar eftersom det var så mycket snö och träd i vägen och kanske man kan komma fram om man har skoter men det kan vara alldeles för djup snö för det.Vi får se vad som händer.

Jag och Johannes gick och vilade ett tag efter den bilfärden och sov i typ tre timmar och det var verkligen välkommet för man var ju totalt slut och sedan fick det bli pizza till middag för inte har man orken att laga middag när man precis vaknat.Så nu sitter vi hos min mamma och pappa och tar igen oss,inte Martin för han håller på med sin hobby inne i stan och vi åker troligen hem med honom sedan. :)

Hade verkligen varit skitkul om vi tjejer träffas på fredag,håller tummarna på att det kommer gå vägen! :)

Nu blir det lek och stoj med Johannes. ♥ 

Älskar den här bilden på goungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback