Shop til you drop!

På förmiddagen fick jag,Johannes och Heléne skjuts av brorsan in till stan för Johannes behöver lite kläder till dagis.Trodde det skulle finnas mycket på rean men jag var tydligen för sent ute för det fanns typ ingenting att fynda.Kom hem med en mössa med för 30 kronor till honom och jag kände mig inte alls nöjd men han fick iaf åka buss hem och det var ju jättespännande. :)

Men efter middagen bestämde jag mig för att åka in till Birsta City i hopp om att finna något där,kom hem med en tröja till J och ett linne och ett par jeans till mig.Man måste ju passa på när det är rea!
Kanske man drar inöver stan till helgen med så J får lite mer kläder,tror jag har blivit en shopoholic på gamla dar.Det vet jag att jag var när jag gick på gymnasiet,kom hem med något säkert varje dag efter skolan. :)

Den här är ju jättefin, 149 kr Lindex

Lindex 129 kronor

 

I Love To Shop! :)




Kommentarer
Postat av: isa

ja på den tiden hadde man pengar, el dom räckte längre, konstigt nog!

fast att man höll på med körkortet som koste hur mycke som hälst( :( fick man pengarna att räckla till kläder å nöje ändå.

å jag som handlade mat till mej å marcus oxå...bisskortet fick man betala själv oxå..:(



men de är roligt hadla , åker man till stan el birsta kommer man alltid hem me nått till barna, såå roligt att shoppa loss :)

2011-01-14 @ 13:03:12
Postat av: Anonym

Fina tröjor Madde,har du köpt dom eller vill du ha dom till lille pussgurkan? =)

2011-01-14 @ 21:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback