Orkeslös.

Johannes är på dagis nu,han var lite tjurig men när han fick se traktorn som skottade utanför så gick det som en dans.Idag blir han bara där till 11:30 och sedan ska jag på utbildning på jobbet så Johannes moster ska passa honom under tiden och det kommer han att tycka om! :)

Skulle behöva anlita en städfirma just nu,har ingen ork till att plocka undan alls.Det ligger böcker,leksaker,strumpor m.m på golvet och min hjärna leder mig inte dit för att plocka upp.Nä jag vill bara gå och sova just nu,tror det är pms som spökar för då blir jag såhär och sur och grinig är jag också... :P

Måste hoppa in i duschen och sedan ska jag vila tills jag ska hämta min lillgubbe. ♥



Bye

Kommentarer
Postat av: Heléne

ANLITA MIG!!! Jag kan städa för 100 kr/tim. DEN DU!

2011-01-26 @ 10:26:49
Postat av: Heléne

Och Johannes tyckte om att vara med mig och Niklas. Och vi tyckte om att vara med honom. <3

2011-01-26 @ 10:28:24
Postat av: Heléne

Jag kan vara barnis femhundra gånger till <3 idag och imorgon. Säg bara till! Han är ju så kul. Jag vill vara med honom varje dag i 4 år + 120 år till. Plus lite till.

2011-01-26 @ 10:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback