Leksakslåda.

Johannes förvarar lite av sina leksaker i en gammal verktygslåda nere i vardagsrummet som alltid funnits med i mitt liv och som sedan följt med mig när jag flyttat till huset.Tänkte först måla den vit men efter lite funderingar så bestämde jag mig för att låta den vara precis som den är för det är ju charmigt med spikarna och det spruckna träet syns mer och det är snyggt tycker jag. :)

 

Skulle avboka en tid på VC och när jag precis kommit fram så såg jag på Johannes att han inte mådde så bra och efter någon minut så kräktes han mitt på vardagsrumsgolvet,vet inte om det är magsjuka men han mådde inte alls bra och ville gå och sova efter han fått lite blåbärssoppa och smörgås.Just nu är han piggare och springer runt och leker men han ska få välling nu och sova för natten snart.Lillgubben!

Själv så har jag mått illa hela dagen lång men det glöms bort totalt när man har en lilleman som är dålig.Lika bra att få något annat att tänka på även om det är trist att han är smådålig.Tur man är ledig säger jag.

 

Ha det så bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback