Imorgon kanske.

Tror jag har blivit beroende,min last är klyftpotatis.Har ätit det i två dagar nu och det är ju så himla gott! :)
Men jag måste hejda mig för det är ju faktiskt dax att börja tänka på vad man stoppar i sig,vet inte om jag är redo och kan man verkligen bli det? Jo,man måste ge sig fan på det och bara bege sig ut på promenader flera gånger om dagen.När Martin kommer hem ska jag ut på prommis med Lippe!

Har varit på Nordljus med mammsen idag,kom hem med ett doftljus som jag även fick av min mor.Det finns mycket man skulle vilja köpa därifrån och två lampfötter som jag skulle vilja ha därifrån kostar 699 kronor styck och det kanske man inte ska lägga sina pengar på såhär efter jul men jag är i stort behov av lampor nu.Imorgon ska jag utnyttja mitt presentkort jag fick på Butik Annelie av min man,så vi får se om jag kommer hem med två lampor då.

Jag älskar verkligen den lantliga stilen,så rofyllt och härligt med det vita och det lite slitna.Åh vad jag önskar mig en massa saker till framtiden,har planer och det ska bli spännande! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback