Im in love

Fattar inte varför jag är så seg när det gäller vissa saker,men inte förrän nu så har jag insett och förälskat mig i Twilight filmerna.Dom är så otroligt jävla bra och romantiska så det pirrar i magen på mig när jag ser dom.Fick ett erbjudande från CDON att köpa en produkt för 9 kronor och självklart valde jag den första Twilight filmen så nu ikväll har jag suttit som fastklistrad framför tv:n.Så om du inte har sett den,GÖR DET NU! :)

Trodde jag skulle somna tidigt ikväll med tanke på att man förbrukade så mycket energi idag så man nästan höll på att svimma av ångest,haha.Men det slutade ju perfekt och nu ska jag ut och vandra med Lippe och njuta av livet,vem vet kanske man träffar på en Cullens. (Bara den som sett Twilight förstår)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Therese

jag har inte sett dom filmerna men kanske är bäst man gör de! många som säger dom är bra =)

2011-01-15 @ 19:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback