Gott men ack så farligt.

Härligt med lördag,vi har avnjutit den bästa maträtten som finns och det är lax med västerbottenost.Så jäkla gott! :)

Nu känner jag mig väldigt sugen på en god smarrig efterrätt som tex marängsviss eller nått men det får bli frukt tycker jag.Eller varför inte en kladdkaka med vaniljglass eller en blåbärspaj. Haha! :P

Jag älskar verkligen att baka men det är synd att man har sån dålig karaktär,man vill ju smaka en liten bit och efter en stund sitter man där med en tallrik med godsaker.Hua vad dålig man är...

Idag har man hunnit med en hel del,som vanligt har man tvättat och diskat och plockat leksaker men det är ju så härligt när man har ett städat hus och dagen efter är det samma visa igen.Önskade mig en stor bred kvast i julklapp så man bara kunde sopa ihop alla leksaker som ligger på golvet så man slipper springa över hela rummet och plocka.Men jag tror att mina familjemedlemmar tog det som en skämt faktiskt för jag fick ingen så det är nog bäst att fara och köpa en själver då. :P

God kväll!  ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback