Fullmåne.

Har jobbat kvällen ikväll och det har gått bra,kändes som att man satt och åkte bil mest hela kvällen men det hör ju till det med! :)

Så det blir samma imorgon med,skönt att man får sova ut imorgon och sedan är man ledig i hela tre dagar och då blir det inte att slappa utan då ska man hålla på med huset som vanligt.Trodde jag skulle måla dörren i hallen idag men jag har inte varit på det bästa humöret och en trotsig liten kille har inte gjort saken bättre.Kanske man hinner med sig det imorgon men då ska jag passa på att vila samtidigt som Johannes så man får väl göra det på fredag då.

Herregud jag hinner med mig! Jag stressar upp mig för småsaker. :P

Nu ska jag försöka ordna med någon skiva så man kan bränna,sedan blir det sova sött om man nu kan det med tanke på att det är fullmåne ute.Vissa gånger sover jag som en kråka och andra hårt som bara den.Vi får hålla tummarna på att det blir en god sömn,eller hur?! :)

Hej svejs lingonfejs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback