Friday night.

Åh idag har jag varit i ett hus som jag bara älskar,det är ett hus som är byggt år 1860 och har så härlig planlösning och jag frågade om det fanns någon kakelugn och fick äran att gå in i vardagsrummet och där stog den så fint.Det här huset ligger så perfekt till och jag skulle inte ha något emot att bo där men det kommer nog aldrig bli till salu med tanke på hur fint skick det är i så det går nog runt i släkten och det är ju egentligen bra! :)

Vår tid kommer den med när man får vakna upp på morgonen till ett kallt hus och börja elda och höra knastret från köket i vedspisen eller från kakelugnarna medans man äter frukost.Imorgon ska vi på loppis och kika på nått vackert,kanske man kommer hem med det också.Vill ni veta vad det är?!

Kolla in här imorgon...  ;P


Kommentarer
Postat av: isa

du är rolig du. vill vakna till ett kallt hus. de är de värsta som finns.man kan inte åka hemifrån å vara borta i fela timmar, för då är de svinkallt inne.

tar jätte långtid att få upp nån värme..

ja jag vet hur de är att ha de kallt.

snåla som vi är har vi bara eldat för att få nån värme. men nu har vi äntligen fått vran värmepump:)

så underbart att kliva upp å de är 20 grader inne å inte 12 ...brrr!



kram kram

2011-01-29 @ 13:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback