Det blir väl bättre snart va?!

Dagen har vi spenderat ute med snowraceråkning och bilfärd in till stan för att hyra film.Jag hyrde alla Twilight filmerna som jag och syrran senare ska kolla på.

Det har varit mycket nu den senaste tiden,strul med jobb och hantverkare.Är riktigt irriterad på att man inte kan lita på dessa hantverkare,trodde det skulle bli ett bra jobb i vardagsrummet men vi har upptäckt att dom har fuskat med förarbetet så det syns igenom tapeten och extratimmar har dom lagt på så det blir dyrare.Dom hör aldrig av sig heller så man får ett avslut på detta även om dom vet om det.Jag tycker att anlitar man hantverkare så ska det bli perfekt resultat och inget annat,annars hade jag kunnat gjort det själv.Åh det kokar inombords! =(

Men jag visar resultatet på en del av vardagsrummet,tur att det ser bra ut på bilden...

Men man får ju inte deppa ner sig helt för det inte,nu ska jag gå och göra guacamole för ikväll blir det tacos! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback