Det är då typiskt.

Precis när jag tog mig tiden till att sitta här vid datorn och lägga in bilder så finner jag inte sladden till kameran så man kan överföra.Den brukar ju alltid sitta i datorn men nu är den väck.Får se om den kommer tillbaka senare.

Kanske man dammsög upp den förut under storstädningen... ;P

Under tiden Johannes var på dagis hann jag med en hel del,städade ju huset och målade dörren i hallen och en klocka som jag köpte på Jysk för ett tag sedan.Både dörren och klockan måste målas en omgång till så det tar jag ikväll.Kikar runt på gardiner och jag vill ha hissgardiner,så behändigt och gulligt.På Birsta Gardincenter brukar dom ha fina gardiner och till bra priser så man kanske ska bege sig in dit någon dag.

Och nu när jag kikar ut så kommer en stor maskin och skrapar vår väg,synd att Johannes sover sött annars hade han stått i fönstret och blivit lyrisk. :D

Men hörrni,jag återkommer när jag hittat sladden.


Underbara son


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback