Blir det 10 stycken eller?!

Halv åtta hos mig är nu avklarat och Johannes sitter i badet och plaskar med sina leksaker och Martin håller på med lite lister samtidigt som han försöker vara underhållande för sin son.Man får ha mycket saker i görningen när man har barn men det är bara härligt för det mesta tycker jag.

Undrar hur många barn man skulle klara av att ha,jag tror det blir tio stycken eller fler.Gud vad rent och snyggt det skulle vara i detta hus,leksakerna skulle ligga i alla backarna i deras rum och köket skulle inte alls ha en massa köttfärssåsfläckar på väggarna och golvet.Nä jag säger då det att jag skulle ALDRIG vilja ha så många barn,då skulle jag bli tokig och få prata med en psykolog några gånger i månaden.Men jag är inte alls emot dom som skaffar så många barn,jag tycker dom gör ett enastående jobb men jag kan erkänna det att jag skulle inte vilja vara i samma sits som dom.När jag tittar på Familjen Annorlunda kan jag känna mig nöjd för stunden över att ha ett barn att bry sig om,men vem vet man kanske står där med en drös med ungar och går tillbaka och läser denna blogg och skrattar åt mig själv om några år! :)

Livet förändras som sagt när man minst anar det.

Idag har man agerat som fotograf,men jag vet inte om bilderna blev bra för jag väntar på att dom ska komma på min mejl inom kort.Spännande!

Nä man kanske ska gå och plaska inne i badrummet med familjen! Tjoho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback