Velig blir man ibland.

Vaknade inatt av att Johannes var ledsen så han fick komma över till våran säng,efter några minuter så började han att kräkas och hela sängen och även Martin blev nerkräkta.Så det var bara att kliva upp och hoppa in i duschen med lillfisen och byta sängkläder och börja tvätta.

Trodde att det skulle bryta ut inatt för mig med men icke,mår fortfarande illa och har knepig mage idag men jag hoppas det är något annat för imorgon vankas det jobb.

Låg ett brev i brevlådan igår,det var en inbjudan för klassåterträff.Är väldigt osäker på om jag tänker gå faktiskt för man hade ju inte direkt någon kontakt med klassen under hela den tiden man gick där.Det var mest jag och två tjejer till som höll ihop,men det kan ju vara spännande och se hur det gått för alla ändå.Det är blandade känslor det där men det är ju i juni så man hinner väl ändra sig flera gånger om.

 

Så idag händer det inte så mycket,blir lugnt och vi ska mysa framför tv:n och dricka blåbärssoppa.

 


Kommentarer
Postat av: Heléne

Klart att du ska gå :D

Jag själv skulle inte gå om det var min gamla klass :D

2011-02-01 @ 12:49:36
Postat av: isa

klart du ska gå! vi kanske träffas där :)

2011-02-01 @ 14:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback