Tjejkväll.

Ursäkta för en dålig uppdatering men som vanligt har inte tiden funnits till som jag hoppas att ni förstår. :)

På eftermiddagen så kom mina två fina vänner Therese och Isa hem till mig och vi har haft en tjejkväll,det har varit så mysigt och trevligt och jag bjöd på cheesecake som jag aldrig gjort förut och den blev god men jag trodde inte att den skulle vara så mastig. :D
Ja det blev ju inte bara cheesecake utan kött  med klyftpotatis, bearnaisesås, sallad och vitlöksbröd.



Ja det blev helt enkelt en lyckad kväll med mycket prat och skratt!

Här bjuds på en bild och ursäkta tjejer om jag lagt ut "fel" bild men den är ju så rolig! Haha!

 


Kommentarer
Postat av: isa

ja mycket & skratt & tårar blev de:) men de är ju så de ska vara!

blir lite full i skratt då jag ser bilden, den säger ju ganska mycket -vi hade kul :D



en lyckad tjejkväll & detta måste vi göra om:D



kram kram

2011-02-05 @ 11:17:43
Postat av: helene

Vad bra att det blev lyckat :) jag vill ha cheesecake

2011-02-05 @ 11:37:42
Postat av: Therese

ja vi hade verkligen jätte kul! god mat och massa skratt, det måste vi göra om snart igen!! =)



kram kram

2011-02-06 @ 13:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback