Sista rycket.

Nyduschad och nybadad på samma gång så ikväll är man otroligt ren kan man säga! :P

Jag och Johannes har plaskat i badkaret,men jag gillar nog mer att duscha för det går fortare.Man är ju van att det ska gå fort när man har småbarn men även skönt med ett bad emellanåt.

Nu blir det välling och sova för lillen,ser nu hur mycket klockan är så det blir en sväng med vovven och sedan sova för hela familjen till och med.

Godnatt!

Denna stol ska målas och kläs om när tid finns.Fin va! :)




Kommentarer
Postat av: Heléne

nattinatt :) jag ska egentligen också sova men det går inte utan niklas :D han jobbar.



Men fin stol. kan jag få den? :D

2011-02-10 @ 23:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback