När ska detta sluta...

Åh vad jobbigt jag fick det på eftermiddagen,verkar som att jag fick magsjuka hos en vårdtagare och var tvungen att låna toaletten.Det bara vred sig i magen och efter toabesöket hade jag jätteont i magen och det var lixom som en sån där knepig känsla som man får när man har magsjuka.Med bilen ståendes i kvissle så fick jag direkt skjuts hem och syrran och hennes kille fick hämta bilen lite senare.Jag hoppas detta inte är långvarigt! =/

Martin är även hemma för just magsjuka och Johannes hade det förra veckan så det borde ju vara min tur nu.

Tänkte bara berätta för er hur det ligger till här. :)



I lördags åkte vi och tittade på tåg och likt sin far så blev Johannes alldeles lyrisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback