Lill ♥

Kollade in på Gina Tricot och hittade en härlig längre tröja som jag bara måste ha!

 

Nu ligger Johannes och sover,själv har jag molande värk i nacke och huvud och skulle egentligen passa på att vila med min lillgubbe men jag ligger hellre framför soffan och drar mig efter jag hängt tvätt och plockat leksaker samt förberett middagen så allt är klart tills han vaknar igen.Jag brukar få lite dåligt samvete om jag måste stå och hålla på med middagen när Johannes har vaknat,inte vill han kolla på mig då heller så jag tycker det känns bäst om allt redan är färdigt.Jag vet,jag är ju knepig och det är ju det jag skriver för det mesta men det bjuder jag på för man ska ju vara sig själv i alla väder och det är jag idag då det snöar som tusan.

Vi har varit ute i skogen och åkt lite pulka,vi har ju sådan tur att vi bara behöver gå mot baksidan så kommer vi in i skogen.Lite småkämpigt att komma upp för den lilla backen först för det är en hal liten backe. :)

Sedan gick vi in och åt päron och banan och lekte som bara den,läste även lite böcker för det är ju superviktigt.Nä nu blir det några alvedon och lite nyponsoppa framför tv:n.

 

:..Cool bild på Johannes och hans morfar..:

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Heléne

Åh, jag älskar bilden! <3

2011-02-10 @ 23:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback