Jag är tillbaka!

Det är söndag och jag och Johannes har alldeles nyss kommit ner till hans mormor och morfar.Här ska det spelas Bingolotto och det ska bli riktigt skojigt och mysigt och kanske man vinner en slant eller två.Men först ska Johannes få bada så han är ren och fräsch tills imorgon då det är dagis som väntar och det kommer han nog tycka blir superkul för han har varit sjuk bra länge nu så han ska äntligen få träffa sina kompisar! :)

Var ett tag sedan jag skrev men det har inte funnits lust eller tid men nu är den tillbaka och jag hoppas ni fortsätter läsa.

Håller även på med att få denna blogg lite snyggare men det är inte så lätt som man tror... :P

Vi höres! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback