Hemskt!

Till middag idag så blev det ugnstekt karré med potatis,sås och sallad.Det blev hur smarrigt som helst. :)

Min hosta har börjat sätta igång som den alltid gör vid kvällstid,blir så less.Och jag som ringde till jobbet och sa att jag kommer imorgon vilket jag också tänker göra även om jag är dålig för det värsta som finns är att bli sjuk och man måste sjukanmäla sig.Jag kan gå runt med sån ångest att jag faktiskt nästan får ont i magen..

Pricken över i:et är att jag även är tung i huvudet och alvedon verkar inte hjälpa så mycket.Men nu är det nog om mig!!!!! :P

Inatt så vaknade Johannes och var jättegrinig så vi gick ner och bytte blöja och gjorde iordning välling,under vällingstunden så kollade jag på tv och det var en dokumentär om en mamma som var mördare och hennes föräldrar försökte hindra henne från att begå fler mordbrott men åklagare och domare släppte henne lös hela tiden och hon hade även en son som hon inte klarade att ta hand om men myndigheter tyckte att hon var en lämplig mamma och det slutade med att hon mördade sin pojkvän och hoppade i havet med sin 1-åriga son fastknuten runt magen i ett snöre så han skulle sjunka lättare.Åh jag satt där och grinade och mådde skitdåligt,man såg hur hennes föräldrar var skitförbannade och förtvivlade.

Nä jag stängde av tv:n och gick upp igen och Johannes fick ligga mellan oss i sängen och det var så mysigt.Man ska vara glad över det man har!!!


Kommentarer
Postat av: Heléne

J-vla satmara!!!! Hon måste ha haft nå psykbryt i hjärnan. USCHHHH!!!



Johannes <3

2011-02-10 @ 23:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback