Trodde jag ja!

Åkte ju ner till Tre Små Busfrön för att köpa vantar men det var ju SLUT! Får ta och åka in till stan imorgon efter jobbet för galonisar ska han ju ha.Tror jag ska passa på att köpa nya gummistövlar med när man väl håller på. :)

Gick direkt efter den lilla trippen och hämtade Johannes på dagis,dom andra barnen höll på att sova när jag kom och min lille plutt satt på soffan och läste bok när jag kom.Tycker det är skönt att hämta hem honom direkt efter han har ätit lunch på dagis,då får man ligga och mysa tillsammans och har man tur kanske man slumrar till själv en stund.

Mår faktiskt dåligt över en grej,jag har en rejäl utväxt nu på mitt hår som måste färgas snarast! Dax att ringa till någon bra frisör och få slingor för nu är det dax för Madde att bli lite ljus igen,jag har så ljus hy så det passar nog lite bättre med en ljusare färg på håret med. :) Tips på bra frisör?

Kanske man ska springa runt och leka med sonen en stund innan vi blir hämtade för Johannes ska vara hos sin mormor och morfar en stund innan Martin kommer och hämtar honom.

Bye bye

Bilder ska man fixa också! Snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback