Torsdag 7 april

Men hej mina kära läsare!

Måste verkligen berömma er för att ni har tålamod och har väntat på mig,har inte haft tiden,lusten eller orken att ens sitta vid datorn.Det enda jag har gjort när jag väl suttit vid datorn har blivit att betala räkningar och kollat lite facebook i några sekunder. :)

Men nu verkar det som att det har blivit dax för lite uppdatering här,eller hur?!

Här hemma är det kanon,vi håller på med renovering för fullt.Vet inte vad som har hänt med oss men vi har verkligen tagit fingrarna ur ni vet vad och fått mer ordning på övervåningen.Dom bruna listerna är nu vita och likaså dom träfärgade dörrarna.Johannes rum trodde jag skulle vara klart för längesedan men det fattas nu bara nytt tak och golv men sedan är det klart och då ska vi fara in till stan för att shoppa inredningsprylar.När Johannes bara var några månader gammal så köpte jag en skylt där det står Här bor en prins,trodde jag skulle få sätta dit den skylten på hans dörr mycket tidigare men så är det när man har andra projekt på gång hela tiden.Och visst är det väl mycket mysigare med en gulleplutt i sovrummet när man vaknar på morgonen men snart ska han få ha sina leksaker och säng på ett ställe,skönt säger jag! :)

När man inte är hemma och fixar så jobbar man ju såklart,det är skönt att jobba 75% för då får man vara hemma lite mer och det kan behövas när man har småbarn.Ikväll så ska jag jobba,Johannes är på dagis nu och han trivs hur bra som helst.Det är en härlig känsla när man lämnar honom där och han bryr sig inte ett dugg att jag går iväg.Ska snart åka ner till Tre Små Busfrön för att kolla efter ett par galonvantar.Tycker det är lite svårt med kläder och sånt för jag vet inte riktigt vilken butik som har bäst kvalitet och vad man ska ha men man lär sig med åren.Det är väl så med första barnet...

Har ju skrivit tidigare att jag ska ha en till blogg och kanske jag slår ihop den här bloggen med det innehållet jag skulle ha i den.För det kan ju bli lite krångligt med två stycken.Men det blir inom en snar framtid! ;)

Nu ska jag gå och göra mig iordning för en tripp till olika affärer. :)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Heléne

Äntligen!!! :D

2011-04-07 @ 10:42:43
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback