Tisdag 12 april

Ledig idag och ska då passa på att påskpynta här hemma,trevligt med lite härliga färger.
Så jag,Johannes och Lippe beger oss ut strax och plockar björkris. :)

Jag måste verkligen bli bättre på att gå ut på promenader,och då menar jag långa promenader så man verkligen känner att man tränar.Det ger verkligen resultat om man promenerar,eftersom jag ofta brukar åka ofta en viss sträcka när jag jobbar så ser man ofta samma människor som är ute och går och jag ser ofta en kille som promenerar och för typ 3 veckor sedan satt hans byxor väldigt tight och såg honom bara för några dagar sedan och snacka om att dom hängde löst nu.Så släng inte ut en massa pengar på gymkort utan gå ut i friska luften och ta en härlig promenad 2 gånger om dagen,det gör susen för magen och benen såklart! ;P

Nu går vi ut!



 


Kommentarer
Postat av: Heléne

Hahaha, jonte är kul :)

2011-04-12 @ 16:17:14
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback