Söndag

Fullt ös här hemma har det varit hela dagen,så härligt med sol så jag har tvättat som en galning så det kan torka ute av bara vinden.Man är ju en snålis som inte vill använda torkskåpet och jag har faktiskt aldrig använt det heller för jag har inte vågat,det är ju från när huset byggdes 1977 och då kanske det drar extra mycket ström. :P

Så värme och härliga vindar är varmt välkomna!

Var och tvättade bilen igår kväll på vägen hem från svärmor och det var en upplevelse för Johannes,han blev först lite rädd för dom stora tvättgrejerna men sedan gick det över till lite skratt.Alltid lika kul att se hur han ska reagera på saker första gången.Knäppte även bilder men kameran är som vanligt på villospår men jag finner den snart.

Man kanske ska umgås med sin karl som bygger tåg. :)



Det här klippet älskar Johannes att titta på,han dansar och har skitkul! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback