Leeeedig!

Blev som vanligt väckt av min lille gosegubbe nu till morgonen,kan faktiskt vara skönt att kliva upp samma tid som när man ska till jobbet för då får man fler saker gjorda som att tex duscha och det har jag gjort nu.

Ska in till stan sedan till körskolan och sitta med i baksätet och se hur det går för mamma när hon kör.Spännande!
Det kommer gå galant,kommer ihåg när man själv skulle ta körkortet.Jag var så nervös att jag höll på att skita på mig för jag övningskörde inte så mycket hemma faktiskt men man fick körkortet till slut och det är en dag jag ALDRIG glömmer.Den lättnaden och friheten när man fick sätta sig i bilen och köra iväg själv,hur underbart som helst! Nu har jag haft det i 6 år och det är en av dom bästa saker jag gjort. :)

Frukost skulle inte sitta fel just nu.

Johannes är hemma från dagis idag och blir lite långledig från dagis eftersom det är påsk.Han är det absolut det bästa jag någonsin gjort! Haha!!!!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback