I´m home!

It´s nice to be home!

Men jag är egentligen inte hemma där jag bor,jag är där jag bodde och växte upp i typ 20 år.Det är skönt att vara här hemma,då får man minnas hur härlig barndom man hade.Tänker på hur det var på påsken då vi alla barn fick leta efter påskägg precis när vi vaknat och vi var alla så förväntansfulla.När vi väl hittat äggen så fick vi vräka i oss och jag minns att jag alltid gick till mitt rum med mitt påskägg och tyckte livet var härligt! :)

Nu har man själv ett barn och det ska bli riktigt kul nästa helg då det blir premiär för honom att följa min tradition som jag hade när jag var barn.Fast han är lite väl liten för att vräka i sig godis,men godis ska han självklart få och även en ny tandborste! haha!



Nu ska jag agera handledare åt en som ska ta körkort! :) Önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha,önska mig lycka till i stället för jag är sååååå feg,så feg! Men skam den som ger sig,ingenting är omöjligt bara man ger sig fan på det! =)

2011-04-18 @ 06:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback