Gooday

Gud vad less ni som följer min blogg måste vara på att det har varit så lång väntan på att jag ska skriva! Men som nog dom flesta förstår så har min tid till detta inte riktigt funnits till.

Men nu är jag här! :)

Har jobbat ganska mycket nu,idag har man varit i kvissle och haft skoj.Så himla roligt att träffa tanterna och gubbarna som man var hos så mycket förr.Efter jag varit mammaledig så har jag sprungit runt i olika grupper och har knappt varit i "min" grupp.Fick en kram av en dam idag och hon blev så glad att se mig och jag henne,ett riktigt roligt och givande jobb har man kan jag lova! :)

Igår var jag in till stan och handlade kläder åt Johannes,det behövs mycket när han går på dagis.Finns mycket fint i affärerna nu,snygga jeans och jackor m.m.Men det är även svårt att veta vad man behöver köpa som han kan ha på dagiset.Det är tur att Martins mamma jobbar på dagis så man kan fråga.

Snyggt till mig från Lindex för 349 spänn!

Ska vara ledig imorgon och hela helgen,känner att det behöver jag så jag får tillbaka lite krafter.Skönt att man kan planera själv hur man vill jobba.Så nästa vecka blir det nya tag igen.

Klockan tickar mot midnatt snart så det är bäst att man kryper ner.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback