28 september

På förmiddagen så åkte jag,pappa och Johannes in till stan för att byta storleken på två stycken overaller som Johannes fått av sin mormor.På vägen hem så åkte vi till Norells trädgård och kikade,hittade ett jättefint trevåningskakfat som jag skulle vilja köpa.Får se om man åker dit någon dag.. ;)

Men jag kom hem med tre säckar planteringsjord.Så när Johannes somnade så passade jag på att gå ut och plantera lite ljung.Såhär blev det.

 

Johannes har även kommit in i en period där han vaknar mitt i natten och är jätteledsen,han grinar och skriker och får ligga i våran säng och ibland så somnar han direkt men inatt så gick det inte alls.Försökte ha lite tålamod men sen så gick vi ner så han fick välling.Trodde att det skulle vara lugnt efter det och gick upp igen,men när vi la oss ner i sängen så blev han tjurig igen.Efter några minuter så somnade han och vaknade sent på morgonen (för att vara honom).Klockan nio gick jag upp för att kolla läget och då slog han upp ögonen och var den glade Johannes igen! :)

Men det måste ju vara något som alla barn går igenom,eller hur?! Kanske lite mardrömmar m.m.

Ska gå och kolla potatisen nu,fiskpinnar och hemmagjord fisksås som man fick på skolan blir det idag. :)

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback