Tänka sig...

Satt och funderade igår kväll på vad jag skulle ha på mig för kläder till idag när jag skulle jobba.Kom då på att jag har ju ett par jeans som bara legat i garderoben ett bra tag som jag helt glömt bort.När jag skulle prova dom igår så fick jag mig en stor chock,dom var ju alldeles för stora! Men jag bestämde mig för att använda dom idag ändå för jag hade inga andra som var rena fast det var nog ett litet misstag för jag har fått gått med häng och dragit upp dom hela tiden när jag jobbat.

Ibland kan jag inte fatta hur det kan gå till att ett par byxor kan bli så stora när man har proppat i sig onödiga saker ett tag nu.Men man slutar aldrig förvånas i livet. :)

Vet inte om det syns så mycket..

Har gått och kännt mig som en skate-tjej. :D

 

Väntar på Martin ska komma hem och sedan ska vi hämta Johannes på dagis,han ligger troligen och sover just nu så jag kunde inte hämta honom direkt efter jobbet.Ikväll blir det mys!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Men så trevligt Madde att du har gått med hängbyxor i dag! Men det syns ju på dig att du har gått ner en hel del i vikt! Kul va?

2010-09-24 @ 17:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback