Painting

Har varit duktig och grundmålat runt altandörren och målat det sista på grinden som vi ska ha mellan garaget och huset så inte Johannes kan ta sig ut mot vägen så lätt.Så nu är man vit om fingrarna.

Tog ut VAB (Vård av barn) idag för första gången,Johannes har varit krasslig i några dagar med förkylning och hosta och lite feber här i helgen.Natten var nog jobbig för honom och imorse var det inte roligt att vara Johannes inte med allt slem och snor som kommer hela tiden.Så jag bestämde mig för att låta honom vara hemma.Har varit liten stund i skogen så Lippe kunde få rastas,träffade min slöjdfröken som jag hade när jag gick på kyrkmon.Hon ser precis likadan ut som förr.Vissa har tur! :)

Nu har Johannes vaknat efter sin tupplur.

Hej svejs.

Det blir ju mycket bilder på min gounge men han är ju det bästa jag har,sådeså! :)


Kommentarer
Postat av: bloglovinbyten-ja

Jobbigt med feber...:(

2010-09-21 @ 18:20:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback