Pain pain pain.

Ja jag har verkligen ont i magen,har haft det sedan igår kväll.Har varit lite mer otrevligheter som kommit ut från min kropp men det är väl inte så fräscht att jag skriver det här. :P

Var så illa att jag var tvungen att prata med sjukvårdsrådgivningen,men det var ingen fara iaf som tur var.

Mina älsklingar ska åka ifrån mig strax,jag ska med min onda mage åka in till stan och införskaffa mig en overall till Johannes.Det är bra pris just nu på Handelshuset med ett märke som fått bäst i test i ST så vi får se om det finns någon kvar.

Nu ska jag packa väskan till Johannes.

Hej svejs!

Två tänder då,nu är det en hel drös! :)


Kommentarer
Postat av: Heléne

Liten unge han var där :) Nu är han en liten pojk.

2010-09-25 @ 14:57:36
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback