Irritation!

Vilket knepigt system dom har när dom frågar om man kan jobba,man får ett sms på morgonen som man har 48 timmar på sig att svara på.Man hinner inte ens svara innan någon ringer från bemanningen och frågar om man kan jobba och låter irriterad för att man inte har svarat inom 1 sekund.

Fattar inte folk att man kanske står i duschen som i mitt fall?! Man känner sig som en slav som ska sitta med telefonen i handen varje morgon och undra om man kommer få något jobb.En slav tänker jag inte bli och känner jag för att duscha klockan 7 på morgonen så ska jag få göra det och inte sitta och vänta på ett sms.

Plus att man inte kan logga in för att ta bort sin tillgänglighet heller!!!




Jaja,idag blir det stan iaf.Johannes är hemma från dagis så vi ska handla lite skor och kläder var det tänkt! :)

Nu ska jag borsta håret...

Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback