Den blev min!

Kunde inte motstå den här lyktan så jag köpte den idag.Kanske känner igen den från ett tidigare inlägg?! :)

När det är färdigtapetserat i vardagsrummet så ska den få en fin plats på en vit hylla,bilder kommer då på slutresultatet.

Blev ingen overall till min gullunge,det var ju ett helt annat märke än det som stog i tidningen ju.Jag undrar om det var för att locka dit folk.Men en overall ska han nog få ändå snart.Kan ju vara bra om han är med så man kan prova för det var väldigt många modeller som såg för stora ut i just hans storlek.Det är en djungel det där med vinterkläder till barn har jag märkt. :)

Nu ska jag mysa med min familj som verkar vara trötta.

Bye bye

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback