Vad ska man göra med livet då?!

Här sitter jag och har nästan nyss kommit hem från sjukgymnasten,han knäckte på mina ryggkotor och det var riktigt mycket knak kan jag lova.Har fått stretchövningar som jag ska göra nu flera gånger om dagen så vi får hoppas att det blir bättre så småningom.Om inte min huvudvärk försvinner snart så måste jag ta kontakt med honom igen så jag får akupunktur.

Han frågade t.o.m om jag kanske skulle tänka på att byta yrkesinrikting eftersom när man väl fått problem med ryggen kan det återuppstå hela tiden sen...

Så hela denna dag blir att försöka vila och inte göra så mycket,blir sjukskriven hela denna vecka.

Saknar Johannes som är på dagis och Martin som är på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback