Usch!

Vill ni veta en sak?!

Jag måste gå ner i vikt,varje gång jag är på affären och ska gå mot kassorna kommer det där suget efter något gott.Jag står där i kassan och bara suktar hela tiden och helt plötsligt slinker det ner en chokladbit.Känner hur fettvalkarna växer och växer.Usch och fy på mig! :(

Blev tillfrågad av Therese om jag ville följa med och bli sminkad och sedan bli fotad av en fotograf,men jag känner mig alldeles för fet och ploffsig för det så jag avböjde tyvärr.Måste gå ner i vikt först innan jag beger mig in i något sånt.

Fast jag var lite duktig idag när jag var på affären,jag bara tittade på godiset och intalade mig själv att inte köpa något.Åt en frukt när jag kom hem istället.

Jaja,det ska nog gå vägen det här med. :)


Kommentarer
Postat av: helle

Men följ med på bodypump då! :D

2010-10-08 @ 09:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback