Trötta Madde

Sitter här och är jättetrött,somnade i några minuter framför tv:n men var tvungen att passa på att kika runt på lite viktiga saker här medans Johannes sover.

Köpte en fin liten vit låda och två små ljuslyktor på hobbyaffären idag,lyktorna ska jag ha i blomlådorna som hänger ute på övervåningen tillsammans med ljung.Tycker det är riktigt snyggt med den färgade ljungen man kan köpa nu,speciellt den gul-gröna. :) Ska nog köpa hem imorgon,passa på när vi ska köpa hem tapeterna.Ä.N.T.L.I.G.E.N händer det något,fattar inte varför det ska ta sån tid till allt ibland.

Och bilder på det jag köpt kommer i nästa inlägg,så håll uuuuuut! :)

Har en stek i ugnen just nu och det luktar så gott,det är allra godast den första provsmakningen när den är alldeles varm och saftig.Mumsigt.I love cooking food.

Hoho.



Kommentarer
Postat av: M

Lillponken som har varit hos moffa o mommo och härjat i dag! Oj oj vad du har blivit rörlig och busig och framförallt väldigt snabb i dina småben!Jäla unge vad du är gooooo! Vi är såå lyckliga över att vi har dig,du lille söting! Fick städa hela huset här efter dina härjningar,bilar låg där och bilar låg här och skohornet som du gillar hittade jag på ett annat ställe,alla spelkort fick jag plocka upp och det ligger säkert fler kvar under soffan,ha ha ha! Men du får stöka på här hur mycket du vill,för du är såååå söt och då gör det ju inget att det blir lite stökigt! Puss på dig du lilla charmtroll,ses i morgon igen lillhjärta!

2010-10-01 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback