Tonight

Hur kommer det gå ikväll för idolerna mån tro?! Jag kommer sitta bänkad som vanligt med kanske en skål popcorn i handen och ett glas mjölk till. :)

Klickade hem en fin pyjamas med Rorri racerbilen till Johannes på Tradera förut,efter jag betalat så kom jag på att jag inte skrivit in mitt alias.Det blev lite småpanik och hittade inte mejladressen till säljaren heller men som tur var så har hon en egen hemsida så jag skickade dit.Pust! Hehe..
Ibland är jag totalt oteknisk när det gäller datorer.

Ska börja sälja lite prylar som bara ligger i kartonger på Tradera,sånt som man tappat intresse för och då är det väl lika bra att tjäna ihop en slant istället.Perfekt att handla julklappar för.

Måste även inhandla mig lampor med tjock sockel,har ju målat en lampa (behöver jag säga färgen?!) och nu fattas det en lampa och en snygg lampskärm som jag antingen ska handla på loppis eller bara åka till Nordljus och köpa.Får se hur tiden räcker till i helgen då det blir tapetsering i hallen,tjoho! :D






Kommentarer
Postat av: Jag

Popcorn går jag ner & fixar nu!



/Datanörden

2010-10-15 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback